جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

هری پاتر (توهین به حضرت عیسی )

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

حضرت عیسی که از پیامبران خدا هستند و لقب ایشان روح الله است از طرف خدا به قدرتی رسیده بودند که قادر به زنده کردن مردگان بودند.

در فیلم هری پاتر شخص هری پاتر هم توان زنده کردن مردگان داشت که این در واقع مسخره کردن حضرت عیسی در این فیلم بود.


نتیجه تصویری برای هری پاتر
  • محمدرضا دهایی

نظرات (۳)

شما بهتره اول بری فیلم رو مثل ادم ببینی بعد بیایی حرف بزنی هیچ جای فیلم مرده ای زنده نشده در قسمت هشت هم با اون سنگ میتونه ا مرده ها حرف بزنه که اصلا اهنت نیست
پاسخ:
با سلام و ممنون از نظر شما
من هری پاتر رو ندیدم  و به نوعی تنها فیلمیه که بدون دیدن راجب نقدش توی وبلاگ صحبت کردم برای همین خواستم این پست رو حذف کنم اما از چند نفر راجب هری پاتر سوال کردم گفتند که مرده ها رو زنده می کرد.
  • ابوالفضل سجادی
  • سلام بالفرض که درست باشه حرفتون
    این توهین اونم به این نامحسوسی چه اثری خواهد داشت؟
    پاسخ:
    اثرش به صورت ناخودآگاه روی ذهن کسانی هست که این فیلم رو میبینن که بعدا خودش رو در بعضی جاها نشون میده. اصلا اساس جنگ نرم همینه که دشمن هیچ گاه نمیاد به صورت کاملا مشخص توهین کنه چون کسی دیگه فیلماشون رو نمیبینه بنابراین سعی میکنه به صورت نامشخص این کار رو صورت بده. البته یه چیز دیگه هم بگم هری پاتر به یه همچین چیزی که مرده ها رو زنده می کرد معروف شده که البته چنین چیزی غلط نیست اما بیشتر اگر فیلم رو دیده باشید بحث جادو و جادوگری که خود نوعی شیطان پرستی و حرام است در آن موج میزند. این رو دیگه باید قبول کرد و بر این اساس این فیلم صد در صد فیلم سالمی نیست.
    پیشنهاد می کنم سخنرانی استاد رائفی پور و استاد حسن عباسی که درباره این فیلم سینمایی گفته شده و به اون تاثیر ها هم اشاره کرده ببینین که در وبلاگ هم هست :
  • ابوالفضل سجادی
  • سلام ممنون که وقت گذاشتید و جواب دادید اما قانع نشدم
    اصلا هری پاتر و ... رو بحثی ندارم
    یعنی موردی بحث ندارم
    اما واقعا متوجه نمیشم که آیاسودی داره اینقدر نا محسوس توهین کردن ؟!
    اصلا توهین کردن اثری داره؟
    بنظرم اگر یک نفر خودش بد نباشه ، کل عالم هم بهش توهین کنند باز نسل جدید بهش احترام خواهند گذاشت.
    الان هم که ملت با دولت بد شده اند بخاطر بازی های سیاسی آمریکا و ... نیست
    بلکه از خیانت های دولت ، چپاول ها و اشرافی گری هاشونه
    پاسخ:
    "بنظرم اگر یک نفر خودش بد نباشه ، کل عالم هم بهش توهین کنند باز نسل جدید بهش احترام خواهند گذاشت." راجب اینی که گفتید دقیقا میگم که متاسفانه خیر احترام نمی ذارن. اتفاقا همین ارزش هاست که از بین رفته. ببینید چقدر افراد درباره رهبر بد میگن درحالی که قبلا این طور نبوده. دقیقا راجب نسل جدید این طور هست. من بین اونها هستم و خودم یکی از اونام دارم می بینم که چقدر ضد رهبرمون و ضد برخی افراد بزرگ کشورمون حرف میزنن حالا میخواد فحاشی باشه میخواد یک مشت دروغ باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    جنبش مهدوی 313

    این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران