جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

گپی ساده پیرامون مهم ترین نیاز زندگی

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ
تصویر مرتبط

مهندسین رایانه

آگاهان رایانه و مهندسین کاربلد کامپیوتر ، همواره سفارش می کنند که فایل اصلی را در یکی از درایو های کامپیوتر خود ذخیره نموده و میانبری از آن را روی صفحه اصلی قرار دهید تا اگر اطلاعات دستگاه از بین رفت ، متن اصلی باقی بماند ؛ در غیر این صورت ، حسرت و پشیمانی فایده ای نخواهد داشت.

نماز هم میانبری از فایل عبادت است که روی صفحه اصلی زندگی انسان قرار داده می شود و باید مراقب بود با ویروس گناه و خطا ، از صفحه اصلی پاک نگردد ، یا اگر با ویروس گناه و وسوسه شیطان حذف شد ، با مراجعه به فایل اصلی ، میانبری جدید ایجاد نماییم.

امام صادق (ع) درباره اهمیت نماز و جایگاه آن در صفحه زندگی دینداران فرمودند : کسی که نماز را ترک کند ، بهره ای از اسلام ندارد.

و امیر مومنان پیرامون لزوم مراقبت از نماز و هشدار در مورد سهل انگاری و بی تفاوتی در مورد آن فرمودند : شما را به نمازی که ستون دین و باعث ماندگاری اسلام است ، سفارش میکنم ؛ از نماز غافل نشوید.

  • محمدرضا دهایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جنبش مهدوی 313

این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران