جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

گپی ساده پیرامون مهم ترین نیاز زندگی 9

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ
تصویر مرتبط


ظرفیت خالی

گاه در مسیر نصب یک برنامه یا بازی در رایانه ، سیستم پیام خطا می دهد و ظرفیت و جای خالی برای نصب برنامه را کافی نمی داند. در این موارد با حذف برخی مطالب اضافی و انتخاب کزینه صحیح ، ادامه برنامه به درستی نصب و قابل اجرا خواهد شد.

فکر و ذهن انسان هم گاه به دلیل حجم بالای اطلاعات اضافی و پر بودن از تصاویر ، فیلم ها و تخیلات متفرقه ، حس و حال نماز و عبادت ندارد و هنگام اذان ، سیستم معنویت ، پیام خطا و هشدار می دهد و امکان نصب نرم افزار عبادت و اقامه نماز را نمی دهد. اینجا هم باید با حذف و پاک کردن اطلاعات اضافی توسط استغفار ، مسیر را برای نصب نرم افزار ذکر و نماز فراهم نماییم.

خداوند متعال می فرماید : نماز را برپا دار ، که نماز انسان را از زشتی ها و گناه باز می دارد ، و یاد خدا بزرگتر است ؛ و خداوند می داند شما چه کارهایی انجام می دهید!

  • محمدرضا دهایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جنبش مهدوی 313

این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران