جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

زمینه سازی های انقلاب برای ظهور ( بخش دوم )

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

 

انقلاب مظاهر مهدویت را احیاء کرد

حجت الاسلام «محمدصادق کفیل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور است، اظهار کرد: اصل انقلاب برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بوده است لذا باید هر حرکت و برنامه ای در انقلاب در راستای این هدف باشد پس برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب باید بررسی کنیم که در این راستا حرکتی داشته ایم یا خیر؟

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با بیان اینکه اگر هدف انقلاب جاده سازی بود باید آمار ساخت جاده ها ارائه می شد اما هدف انقلاب موضوعی دیگر بوده است، افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب نباید به دنبال مقایسه وضعیت کشور با کشورهای دیگر بود زیرا اهداف انقلاب ما متفاوت با دیگر کشورهاست.

وی با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه مهدویت، گفت: دستاوردهای انقلاب در این زمینه را می توان به سه بخش تقسیم بندی کرد.

کفیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمینه اقدامات اثباتی در حوزه مهدویت با توسعه مهدیه ها، رونق بخشیدن به مسجد مقدس جمکران، برگزاری آیین های دعای ندبه، حلقه های معرفتی، تعمیق و گسترش جشن های نیمه شعبان، تشکیل کانون های مهدوی در آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش عالی اقدامات و دستاوردهای بسیاری داشته است.

  • محمدرضا دهایی

انقلاب

ظهور

نظرات (۱)

سلام در حقیقت انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب عدالت گستر حضرت مهدی(عج) و زمینه ساز ظهور خواهد بود و هیچگاه چنین ادعایی را نداشته و ندارد که حکومت اسلامی را بطور جامع و کامل ایجاد نموده است بلکه در مسیر آماده سازی جهان برای ظهور منجی حقیقی است. بسیار سپاسگزارم مطلب عالی بود موفق باشید.

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جنبش مهدوی 313

این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران