جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

زمینه سازی های انقلاب برای ظهور ( بخش سوم )

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ

 

این کارشناس مهدوی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب باید بررسی کنیم که آیا ظرفیت انقلاب اسلامی در حوزه مهدویت صرفاً تا این حد بوده است؟، ابراز کرد: باید در سال های آینده مهدویت را وارد چشم اندازهای نظام و کرسی مهدویت را در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد کنیم.

وی با بیان اینکه دومین دستاورد انقلاب در زمینه مهدویت در عرصه مقابله با آسیب هایی است که در این حوزه بروز می کند، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مقابله خوبی با جریان های انحرافی، جریان های ملاقات گرایی، انجمن حجتیه و مدعیان ظهور صورت گرفته که اینها همه به برکت نظام است و اگر انقلاب نبود هر کدام از این انحرافات می توانست سبب آسیب های عمده شود.

حجت الاسلام کفیل تاکید کرد: سومین دستاورد انقلاب اسلامی ترویج و تبیین مبانی مهدویت در دنیا است چنان که توانسته جریان ظلم ستیزی و استکبارستیزی را در جهان ترویج کند و جریان امید به آینده را احیاء کرده است.

 

منبع : سایت تبیان

منبع : خبرگزاری شبستان

  • محمدرضا دهایی

انقلاب

ظهور

نظرات (۱)

سلام امام می دانست که تنها راه برانگیختن ملت مسلمان ایران و بیدار نمودن مسلمانان جهان، احیای تفکر ظلم ستیزی و استکبارستیزی و عدالتخواه اسلامی و دینی و زنده کردن اندیشه و تصور قیام و مبارزه در راه حق است. ممنونم مطلب بسیار عالی بود موفق باشید.

پاسخ:
سلام ببخشید دیر جواب میدم
از تمامی نظرات مفیدتون بسیار ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جنبش مهدوی 313

این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران