جنبش مهدوی 313

سلام خوش آمدید

طبق بررسی هایشان، اسلام دین مطلوبی نیست

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۴۴ ب.ظ

گاهی شبهاتِ برخی بیماردلان از جنس شُبَهات کلامی نیست بلکه از نوع عمل و رفتار است. این حالت بسیار مخرب‌تر از شبهات کلامی است. از جمله نمونه‌های آن می‌توان به نقشه‌‌هایی که یهودیان براى متزلزل کردنِ باور مسلمانان‏ نسبت به دین اسلام در ذهن پنهان کرده بودند، یاد کرد.

آیه ۷۲ سوره آل‌عمران از این نقشه شوم پرده برمی‌دارد. خداوند در این خصوص می‌فرماید: «و جمعى از اهل کتاب (یهود) گفتند: بروید در ظاهر به آنچه بر مؤمنان نازل شده‌ است، در آغاز روز ایمان بیاورید و در پایان روز، کافر شوید و بازگردید، شاید آن‌ها از آیین خود بازگردند. زیرا شما را، اهل کتاب و آگاه از بشارت‌های آسمانى پیشین می‌دانند و این توطئه کافى است که آن‌ها را متزلزل سازد.»

نقشه ماهرانه آن‌ها براى متزلزل کردن باور مسلمانان این بود که مدتی به دین اسلام ایمان آورند، سپس از آن خارج شوند تا عملاً به مسلمانان نشان دهند که اگر دین آن‌ها مطلوب و صحیح بود از آن خارج نمی‌شدند.

 

- شبهه شناسی 4 - 

  • محمدرضا دهایی

شبهه شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جنبش مهدوی 313

این وبلاگ برای خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) تاسیس شد. باشد که مورد عنایت ایشان قرار گیرد و مفید فایده باشد. انشاءالله

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران